CUSTOMER SERVICE ASSISTANT

Poziție: Customer Service Assistant 
Superior: Key Account Sales 
Locație: Bucuresti

Perioadă nedeterminată de angajare

H2O Sports Distribution este unica companie ce importă/distribuie exclusiv brandul Skullcandy in România. Și dacă ai experiență pe Customer service te vrem în echipa noastră!

Vrem să ne ajuți să ajungem cei mai buni din România pe costumer service! Iar în urmatoarea perioadă ne dorim să ne mărim cât mai mult echipa.

Așa că dacă ai experiența necesară și îți dorești să faci parte dintr-o echipă extraordinară te invităm alături de noi.

Despre ce vei citi în acest anunț?

1. Ce tip persoană căutam și cum ne vei ajuta să ajungem cei mai buni pe costumer service;
2. Ce trebuie tu să știi și care vor fi responsabilitățile tale;
3. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă;
4. De ce să nu aplici.

#1. Ce tip de persoană căutam și cum ne vei ajuta să ajungem cei mai buni pe customer service;

În cadrul echipei H2O asistentul pe customer service are un rol extrem de important, deoarece acesta are datoria de a pastra o legatură strânsă cu clientii spre soluționarea problemelor întampinate de aceștia. Cu ajutorul lui, noi ne putem desfașura activitatea in siguranță, deoarece știm că el/ea va trata clienții cu o deosebită atenție spre rezolvarea tuturor situațiilor apărute.

#2. Ce trebuie tu să știi și care vor fi responsabilitățile tale;
Profilul persoanei căutate;

– Studii medii/avansate 
– Experiență în câmpul muncii de minim 2 ani
– Cunoștințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer
– Cunoștințe privind legislația în domeniu (legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora)
– Persoană organizată și atentă la detalii
– Spirit de echipă și capacitate de a lucra independent
– Capacitatea de asimilare a cunoștintelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică
– Capacitate de adaptare și implementare
– Autoperfecționare și valorificare a experienței dobândite
– Capacitate de analiză și sinteză și de găsirea unor solutii
– Capacitate de consiliere si/sau indrumare a colegilor, clientilor
– Capacitatea de a prelucra, interpreta si valorifica informatiile pentru adoptarea celor mai bune decizii sau
pentru realizarea de rapoarte complexe
– Acuratețe, rapiditate, orietare spre rezultate, tenacitate, atentie distributiva

Care vor fi responsabilitățile tale?

- Identificarea și înlaturarea riscurilor de livrari târzii apărute;
- Gestionarea cazurilor de garanții;
- Înregistrarea correctă și timpurie a garanțiilor, reclamațiilor, etc în sistemele informatice;
- Participăactiv la evenimentele din cadrul companiei;
- Responsabil de gestiunea din depozitul intern;
- Transmite informații și întocmește documentații despre produse;
- Întocmește inventare și recepții pentru gestiunea internă și le transmite catre contabilitate;
- Întocmește si transmite rapoarte lunare referitoare la situațiile de garanții;
- Documentarea permanentă cu privire la modificările legislației în domeniul;
- Generare rapoarte + completare formulare, rapoate lunare garanții;
- Recepție marfa și transmitere raport catre contabilitate;
Beneficii:
- Atmosferă plăcută de lucru într-o echipă tanără, dinamică și ambițioasă, în plină expansiune;
- Dezoltare personală, având acces la traininguri și activitați oferite de H2O;
- Participarea la evenimente/festivaluri din toată țara, împreuna cu echipa H2O;
- Posibilitate de avansare in companie in mai putin de 1 an.

#3. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă;

– La H2O nu exisă un sistem piramidal invechit, am implemantat un sistem de organizare interna pe echipe, antrenant si interactiv!
– Nu o sa ai parte de ședințe la 9 seara și nici nu o sa lucrezi peste program neplatit;
– Nu ai șefi, ai colegi, parteneri și prieteni; cei din echipa noastră lucrează responsabil, independent, asumat;
– Credem si investim în oameni tineri și entuziaști;
- Te poti dezvolta personal si practica sporturile promovate de H2O.

#4. NU este indicat să aplica dacă:

– Nu ai minim studii medii
– Nu ai cunoștințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer;
– Nu ești o persoana organizata;
- Nu esti o persoana calma si cu skilluri de comunicare 
– Nu ești o persoana atenta la detalii;
– Nu ai abilitati de prioritizare;
– Nu iti place munca in echipa;
– Nu ai capacitate de adaptare si implementare.
Iar acum, dacă încă mai ești interesat/ăși îndeplinești toate lucrurile pe care le-am prezentat anterior și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea calitații serviciilor noastre , iatăce trebuie sa faci în continuare:

1) Completează formularul de mai jos si aplică AICI! * De ce este nevoie să completezi acel formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nici o legătură cu acest job, noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază cu valorile companiei. 

2) Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o sa trecem la următoarea etapă, te vom contacta pentru stabil

BRAND AMBASSADOR – PROJECT BASED/ PROMOTER SKDY

Hai cu noi in echipa H2O!

 

Stim ca  vrei sa mergi cu noi toata vara la evenimente, prin festivaluri, cu cei mai misto oameni de comunitate sis a ducem povestea #STAYLOUD mai departe.

Fie ca suntem aici pentru muzica, sport, distractie sau socializare, vrem sa aratam tuturor magina din spatele brandului SKULLCANDY.                        

 

Cerinte

 

  • Experienta anterioara ca promoter
  • Persoana sociabila si comunicativa
  • Persoana dinamica
  • Atitudine pozitiva si cool
  • Look cool
  • Abilitati de vanzare/persuasiune
  • Orientate catre brandul pe care il reprezinta
  • Varsta: minim 18 ani
  •  

 

Responsabilitati:

 

  • Ofera informatii relevante persoanelor prezente la eveniment legate de produsele promovate, conform unui training facut in prealabil
  • Incurajeaza persoanele prezente la eveniment sa participle in cadrul activarilor de brand organizate (explica regulile concursului, se asigura ca acestea sunt respectate, descrie si ofera premiile)
  • Respecta programul de lucru, conform planificarii primite si a modului de lucru agreat
  • Intocmeste un scurt raport de activitate la final de zi (estimare numar de persoane abordate, numar de persoana participante la activare etc)

 

Recompensa

 

  • Plata per proiect, ce se stabileste de comun acord 
  • Diurna
  • Transport si cazare asigurate in cazul evenimentelor din afara Bucurestiului
  • Accesorii si piese vestimentare pentru lookul din cadrul evenimentului